A vállalat partneri együttműködést köt többek között a Magyar Jégkorong Szövetséggel, így a jövőben az Audi Hungaria logója szerepel a férfi és a női jégkorongválogatott mezén.
Az AUDI HUNGARIA Zrt. a magyarországi vállalatok számára elérhető társasági adóból (tao) történő felajánlás keretében évek óta támogatja a győri régió számos sportszervezetét. Az együttműködések köre az idei évben három új országos szintű partnerséggel bővül: a vállalat szponzorációs együttműködést kötött a Magyar Jégkorong Szövetséggel, a Magyar Kosárlabda Szövetséggel és a Magyar Röplabda Szövetséggel a társasági adó (tao) felajánlásából. Az együttműködések értelmében a jövőben az Audi Hungaria logója szerepel a férfi és a női jégkorongválogatott mezén, a vállalat lesz a 2024-ben szervezett kosárlabda streetball program, valamint a Strandröplabda Országos Bajnokság névadó szponzora.
„Vállalatunk évtizedek óta elkötelezett támogatója a Győr régiója sportéletének. Különösen büszkék vagyunk rá, hogy az élsport mellett a tömegsportot és a fogyatékkal élők sportolását is segítjük együttműködéseinken keresztül. Az új partnerségeink által országos szintre emeljük sportszponzorációs tevékenységünket, a Magyarországon méltán egyre népszerűbb jégkorong, kosárlabda és röplabda sportágakat is támogatjuk, amellyel még több ember aktív sportolásához járulhatunk hozzá”, mondta Michael Breme, az Audi Hungaria igazgatóságának elnöke.
„Nagy öröm és megtiszteltetés számunkra, hogy egy olyan sikeres és innovatív vállalat áll sportágunk mellé, mint az Audi Hungaria. A magyar jégkorong története legsikeresebb szezonján van túl, hiszen a férfi és női válogatott is azonnal visszajutott az A-csoportba, utánpótláscsapataink pedig már tartósan az elit mögötti divízióban szerepelnek. Bízunk abban, hogy a következő idény az új szponzor támogatásának is köszönhetően még jobb eredményekkel zárul", mondta Such György, a Magyar Jégkorong Szövetség elnöke.
„Nagy örömünkre szolgál az új együttműködés Magyarország egyik legnagyobb vállalatával, egyben egy globálisan is a csúcsminőséget jelentő márkával, amely sportos felelősségvállalásával jól illeszkedik a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetsége által vallott innovációs célokhoz. Az MKOSZ mint a magyar kosárlabdázás elkötelezett szervezője azon dolgozik, hogy a világszerte egyik legnépszerűbb labdajáték különféle formáit népszerűsítse, ezáltal a kosarazást változatos módon juttassa el, terjessze minél szélesebb körben, minél több generáció számára. Ennek egyik fontos zászlóvivője az emberek közé kivitt, egyre népszerűbb, olimpián is szereplő 3x3 szakág amatőr területét képviselő streetball”, mondta Bodnár Péter MKOSZ-főtitkár.
„A strandröplabda az egyik legnépszerűbb szabadtéri játék, milliók űzik vagy nézik világszerte. Nagy örömünkre szolgál, hogy a győri Audi Hungariával közösen, egy fokozattal feljebb kapcsoljuk a sportág népszerűsítését idehaza”, mondta Vatai Gabriella, a Magyar Röplabda Szövetség ügyvezető igazgatója.
Az Audi Hungaria 2006 óta a világ egyik legsikeresebb női kézilabdacsapatának, a Győri AUDI ETO KC-nek, valamint a tömegsport támogatójaként két éve a Győri Vízisport Egyesület kajak-kenu szakosztályának partnere. A vállalat a fogyatékkal élők sportolását a Staféta Diáksport Egyesülettel, az EMBERsÉG DSE-vel, valamint a Máltai Gondviselés Házával folytatott együttműködésein keresztül támogatja.